Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~loonaa | użytkownik

imię i nazwiskoKasia C. adresŁódź zarejestrowany20.03.2008 @22:51:48 ostatnio na stronie14.11.2012 @12:48:27

żyję sobie, uczę się, obijam....


------------------------------------------
nie dziękuj tylko oceniaj i komentuj

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu6843260
digarty56 komentarze1022 posty na forum1

komputer / sprzęt
olympus SP-56OUZ i sonny ericcson W200i

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~youloveme    18.02.2010 @12:09:12

XD
_______
w życiu są sprawy dużo ważniejsze niż spokój
~Contessa    18.02.2010 @12:09:00
dziękuję
pozdrawiam ciepło...
Contessa
~youloveme    18.02.2010 @12:07:01

w zasadzue to poobserwuję ;d
_______
w życiu są sprawy dużo ważniejsze niż spokój
~gabi382    17.02.2010 @22:50:12
świetna galeria dzięki za ocenę, będę tu co jakiś czas zaglądać
~mammadou    17.02.2010 @21:33:05
dziękuję
_______
"nie ma złych warunków do robienia zdjęć, są tylko różne"
~sensutubrak    17.02.2010 @17:19:05
masz ciekawe zdjecia, fajny sposób postrzegania, jestes oryginalna i masz oko
Nieoceniłem zadnego z twoich zdjec, prawde mówiąc nie chce mi sie nic dzisiaj... ale zajze jeszcze pozdraeiam i zapraszam do siebie....!
_______
digart is dead
~Kitti    31.08.2009 @23:38:51
hehe ja niedaleko Londynu mieszkam a w Paryzu bywam raz do roku co najmniej, tyle że dotad zdjecia byly robione zwyklym kompaktem, teraz moze nie mam jakiegos extra sprzetu ale juz bardziej cos mozna pokombinowac!!!
Zreszta jak sama widzisz w sumie to experymentuje.... raz wyjdzie raz nie ... ale co tam .... za to Towje fotki - wiekszosc mi sie podoba
_______
kitti
~Kitti    31.08.2009 @23:34:52
tak? a ja tam bywam nawet czesto a w Paryz to moja miłość ..... i serio juz jeden obraz z widokiem na wieże u mnie wisi, ale taki bym z checia tez powiesila :D
_______
kitti
~Kitti    31.08.2009 @23:32:31
hehehhe jak tylko zdolam wydrukowac ....
_______
kitti
~wojtekga    19.08.2009 @23:28:03
... dziękuję Kasiu...i za przypomnienie karuzeli też !
W.
~wojtekga    19.08.2009 @23:27:07
... a nawet demoniczny... też kiedyś takiego zrobiłem : http://www.digart.pl/zoom/2896048/szalona_karuzela.html
pozdrawiam z karuzeli !
Wojtek
~soyski    19.08.2009 @23:17:54
re: dzięki wielkie, pozdrawiam!
~unawares    19.08.2009 @15:32:43
Narazie co nie zrobie to zle wyglada takie ze mnie dno ze strach cos wrzucac xD
~cyfrowapraca    17.06.2009 @12:54:36
dziękuję
~xDreamy    11.06.2009 @15:42:35
ah, zazdroszczę. ja byłam w zeszłe wakacje coś niesamowitego
~emes546    15.05.2009 @23:18:15
przepraszam... zły dzień
~emes546    15.05.2009 @23:14:11
dobra, ok...
~emes546    15.05.2009 @23:11:43
nie ważne... jeśli ci nie nie podoba dodaj ocenę krytyczna i po sprawie... dla mnie ma osobiste...
~emes546    15.05.2009 @23:06:49
dla mnie ma
~Ewczi    02.05.2009 @18:11:19
dziękuję !
_______
nie trawię chamskiej krytyki, oceniania z zemsty bądź po złości oraz leczenia kompleksów!!

Zapraszam do komentowania i oceniania moich prac.
~katjanna    02.05.2009 @13:28:27
Bardzo proszę, poprawiaj sobie humorek, poprawiaj na zdrowie
~unawares    23.04.2009 @19:17:13
No Bułgaria! to w drodze do Primorska;d
~Mlodzian1980    06.04.2009 @14:55:26
dzieki
~sandrusia81    26.03.2009 @20:59:16
a szkoda gadac ............czuj sie lepsza ....gorszą cie nazwe i nie tylko ja widac po twoim zachowaniu rozpuszczona małolata
~sandrusia81    26.03.2009 @20:55:22
debvlem to możesz siebie nazwać idiotko to płeć meska taka z ciebie polonistaka
1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt